Min Fars Store Rejse (2015) Komplett Film

Se fuld film Min Fars Store Rejse i HD-format. Film fuld Min Fars Store Rejse i video i høj kvalitet. Online streaming Min Fars Store Rejse i bedste video format. Spille streaming Min Fars Store Rejse i HD-kvalitet. Fuld streaming Min Fars Store Rejse i bedste kvalitet.


bliver klar en omfattende beskrivelse af Min Fars Store Rejse nedenfor:
  • Original titel : Floride
  • Film titel : Min Fars Store Rejse
  • År for film : 2015
  • Genrer af film : Komedie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2015-08-12
  • Virksomheder af film : Gaumont, France 2 Cinéma, Rhône-Alpes Cinéma, Ciné@, Canal+, Ciné+, F Comme Film, Cinéfrance 1888, D8, Sofica Manon 5, La Banque Postale Image 8, Delta Cinéma,
  • Landene i film : France,
  • Sprog af film : English, Français,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.3
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : FR,EN,IT,HE,ES,DE,DA,
  • Aktører film :Audrey Looten (Alice Newman), Sandrine Kiberlain (Carole), Laurent Lucas (Thomas), Édith Le Merdy (Mme Forgeat), Anamaria Marinca (Ivona), Christèle Tual (L'Hotesse), Clément Métayer (Robin), Jean Rochefort (Claude Lherminier), Coline Beal (Juliette)

4163636

Min Fars Store Rejse er den største film udskilles af Gaumont, France 2 Cinéma, Rhône-Alpes Cinéma, Ciné@, Canal+, Ciné+, F Comme Film, Cinéfrance 1888, D8, Sofica Manon 5, La Banque Postale Image 8, Delta Cinéma, efter en beskrivelse af filmen er "Claude Lherminier er en galant, ældre herre, der nærmer sig de 82. Den seneste tid er han blevet en kende excentrisk og fordriver gerne tiden med at gøre livet surt for husholderskerne. Den aldrende charmør nægter at indse, at der i øvrigt skulle være noget galt. Et af hans påfund er, at han vil besøge sin yngste datter, Alice, i Florida. Det er der blot en lille hage ved. Hans ældste datter, Carole, har rigeligt at gøre med at holde familieforetagendet oven vande, men er samtidig hans sikre forankring i dagligdagen og med til at holde humøret oppe. Mere gavnligt modspil får Claude, da Carole ansætter en rumænsk kvinde til at tage sig af sin far. Hun er ikke sådan at bide skeer med. Claudes indfald bliver stadigt mere tossede og til sidst ser Carole ingen anden udvej end at sørge for permanent pleje til sin far.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Du er i øjeblikket ur : Min Fars Store Rejse fra Gaumont, France 2 Cinéma, Rhône-Alpes Cinéma, Ciné@, Canal+, Ciné+, F Comme Film, Cinéfrance 1888, D8, Sofica Manon 5, La Banque Postale Image 8, Delta Cinéma, i HD-format hvori virkelig brug for at være udgivet fra ud af din land. i at få favoritter øjeblikkeligt film, i din skub af en strømafbryder! Hvem har en ubegrænset række båndbredde og indhold til at streame, ur hvad du skulle få lyst, når du vil!

... Se streaming Min Fars Store Rejse i høj kvalitet 720p ....




Co-Producer : Etienne Mallet, Co-Producer : Sidonie Dumas, Co-Producer : Nicolas Lesage, Theatre Play : Florian Zeller, Adaptation : Jérôme Tonnerre, Producer : Philippe Carcassonne, Co-Producer : Valérie Boyer, Producer : Jean-Louis Livi, Production Design : Françoise Dupertuis, Co-Producer : Franck Elbase, Casting : Tatiana Vialle, Co-Producer : Gregory Faes, Co-Producer : Julien Deris, Co-Producer : Francis Boespflug, Executive Producer : Christophe Jeauffroy, Co-Producer : David Gauquié, Director : Philippe Le Guay, Adaptation : Philippe Le Guay, Original Music Composer : Jorge Arriagada
Ja, nu du kan se film af Min Fars Store Rejse fuldt længde og har den hyperlink til dette film Min Fars Store Rejse i top videoformat.


Tags: parent child relationship, elderly,

Min Fars Store Rejse (2015) Komplett Film Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Min Fars Store Rejse (2015) Komplett Film"

Posting Komentar