Min lille søster (2015) Komplett Film

Spille streaming Min lille søster i top videoformat. Fuld streaming Min lille søster i video i høj kvalitet. Fuld film streaming Min lille søster i bedste video format. Se fuld film Min lille søster i high definition-format. Se streaming Min lille søster i bedste look videoformat.


Du kan se nu en komplet beskrivelse af Min lille søster nedenfor:
  • Original titel : Min lilla syster
  • Film titel : Min lille søster
  • År for film : 2015
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2015-01-25
  • Virksomheder af film : Sveriges Television (SVT), ARTE, Film i Väst, Fortune Cookie Filmproduktion, Tangy,
  • Landene i film : Germany, Sweden,
  • Sprog af film : English, svenska,
  • Varighed film : 91 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : SV,DA,DE,FR,ES,EN,BG,
  • Cast af film :Maxim Mehmet (Jacob), Henrik Norlén (Lasse), Noam Asseraf (Andres), Ellen Lindbom (Iga), Rebecka Josephson (Stella), Annika Hallin (Karin), Hugo Wijk (Henrik), Amy Deasismont (Katja), Emelie Strömberg (Figure skating coach), Karin de Frumerie (Teacher)

4093680

Min lille søster er den største film fremstillet ved Sveriges Television (SVT), ARTE, Film i Väst, Fortune Cookie Filmproduktion, Tangy, som har en beskrivelse af filmen er "12-årige Stella står på tærsklen til puberteten og ser meget op til sin storesøster, Katja, som er en lovende kunstskøjteløber. Men da Stella finder ud af, at Katja lider af spiseforstyrrelser, tvinger Katja hende til at holde tand for tunge. Hemmeligheden vejer tungt på Stellas skuldre, og hun gruer for, hvad der vil ske, hvis hun trodser Katjas trusler og vælger at dele sin viden med forældrene". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Når jeg første får at vide, om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg interesseret i idé eller ikke. Efter at have set det Dette kan bruges så de kan sige vi virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem, der herunder genre Drama, . Du kan muligvis få ur det uden at bruge en skilling blot ved klikke en knap og tilmeld, måske ur mange og mange nyeste filmtitler gratis.

... Online streaming Min lille søster i high definition kvalitet 720p ....




Director of Photography : Moritz Schultheiß, Writer : Sanna Lenken, Director : Sanna Lenken, Music : Per Störby Jutbring
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Min lille søster helt længde og tilegne den hyperlink til dette movie Min lille søster i HD-video.


Tags: figure skating, illness, woman director, sisterhood,

Min lille søster (2015) Komplett Film Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Min lille søster (2015) Komplett Film"

Posting Komentar